sobota, maja 11, 2013

Od Picall'a CD. Ellie

- Co? - odskoczyłem od niej
- No tak. Będzie głosowanie na alphę.
- Ale ja nie chce żebyś była alphą.
- Czemu?!? - warknęła lekko wnerwiona
- Bo nie!
- Picallo! Czemu?! 
- Wole jak jesteś taka jak teraz, a nie jak będziesz alphą!
- Ale ja sie nie zmienię kochanie.
- Może i nie ale... ale to duża odpowiedzialność i Spiritis będzie odpowiedzialniejszy. 
- Taaa...on? nie rozśmieszaj mnie. 
- No weź... Wolę żebyś już była zwyczajnym wilkiem tak jak inni niż przywódcą.
- Nie rozumiesz mnie! - wybuchła
- Rozumiem! 
- Wcale nie! 
- powiedziałem swoje zdanie. Tak jak chciałaś wiedzieć.

<Ellie?chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.