sobota, maja 11, 2013

Od Foxy cd. Tabity


Zrzygałam się.
- Foxiu, mam dla Ciebie ksywkę!
- Hmm?
- Jogobella
- Dlaczego?
- No bo to wygląda jak przeterminowana jogobella - powiedziała śmiejąc się - ale chodźmy.. A może nie? A jak tam jest ten.. niby "straszny" potwór?
- Jaki straszny potwór.. Chyba mały króliczek na widok którego nasz pulpecik się zlał - żartowałam.
- No okej.. Ale na pewno chcesz tam wejść?
Zastanowiłam się przez chwilę. Flaki, krew i makabryczna Krwawa Merry..
- Tak. - powiedziałam stanowczo. - Wchodzimy.
Widok przewyższał nawet moje oczekiwania. Krew lała się strumieniami (Krew Krwawej Merry), meble poprzewracane i ... potwór pastwiąc się nad pulpetem.

<Tabcia? Zwiewamy XDD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.