środa, maja 15, 2013

Od Megan cd Rutina

W nocy obudził mnie straszny ból brzucha... Potem doszły też nudności i pół nocy wymiotowałam... Z samego rana poszłam do Rutiny...
- Cześć, Rutino... - mówiłam trzymając się za brzuch...
- Witaj, co Cię do mnie sprowadza? - a po chwili dodała pod nosem - Pewnie czy dowiedzieć się czy jest w ciąży...
- No bo... mnie strasznie boli brzuch, boli mnie głowa i jeszcze nudności... Nie wiem, czy ja nie jestem w ciąży... Mogłabyś mi pomóc?
- Oczywiście, połóż się tutaj, a ja Cię zbadam
*Po badaniu*
Rutina powiedziała do mnie:
<Rutino?>







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.