sobota, maja 11, 2013

Od Foxy cd. Killera





- Wiesz, jesteś do niego podobna. Te oczy, ten duży nochal.. - nie dokończył bo dałam mu z całej pety w pysk.
- Kur**, nie mów mi że mam cokolwiek wspólnego z nim! On nie jest moim ojcem, dla mnie jest nikim! Tylko parszywą gnidą.
Wkurwi** się i po prostu odeszłam kopiąc po drodze kamienie. Niech ten dup*k dalej sobie układa ten rap! Wróciłam do nory cioci po drodze odwiedzając wodopój i porządnie się myjąc. Że ja ściskałam tego matoła!
Poszłam pobawić sie z Tabcią. Gdy ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że ma nowinki.
- Fox, Fox! Wiesz że u naszego ojczulka w norze grasuje... Krwawa Merry?
- To co idziemy zobaczyć jak tam... małe spustoszenie?

<Tabcia? Sorki, brak weny :/>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.