sobota, maja 18, 2013

Od Caspiana cd. Darknessa

- I co? Co się tak patrzysz? - zaputał ojciec z obojetną miną
- Patrzę że ta su*a odeszła. I zabrała mi siostrę. Wszystkie wadery to podłe żmije - wycedziłem przez zęby. Mój ojciec podszedł do sofy, położył się i zasnął. Po tym wydarzeniu przyda mu się sen.. Na pewno.

______________________________

Okazjonalna notka od Ishtar

Jeśli ktoś chce to jeszcze może.. przejąć opiekę nad Elien. Celowo nie usuwałam jej z zakładki ;) Co do Matta.. Muszę porozmawiać z krewną Sayony, może nie wszystko stracone ^^ W sumie to ona znalazła ten obrazek (z tego co wiem) a Say go sb przywłaszczyła, więc wiecie... Chyba powinnam o to zapytać ;) Poza tym nie chcę rozbijać mojej Sweet rodziny. W sumie.. Nie, na razie nie ;) Co będzie później to zobaczymy.

Ishtar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.