sobota, maja 18, 2013

ZAKAZ!

Żaden kolejny wilk nie może mieć mocy władania żywiołami - chyba że dziedzicznie - ponieważ za dużo wilków się narobiło. Właśnie z tą konkretną mocą prawdopodobnie ściągniętą od mojej Ishtar. Połowa z was (większa) nawet nie pomyślała o piątmy żywiole, więc.. Cichaj!

:D
Wasza Ishtar
PS - na serio, za dużo was z moją mocą ;)
PPS - chyba że jeśli już koniecznie chcesz to władaj jednym żywiołem ;)

PS' - Ishtar. Ja wymyśliłam piąty żywioł! Jak chodzi o wilki ^^ - Cola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.