sobota, maja 18, 2013

Odkładamy - nie działa

Ankietę odkładamy na później, obecnie niestety coś uległo awarii i czekamy aż obsługa bloggera sobie z Tym poradzi. Może wymyślimy rozwiązanie zastępcze do tego czasu? Ja mam pomysł ;) Każdym swoim wilkiem możesz oddać jeden głos,  zapiszemy to w zakładce.. "Głosowanie" Będzie to wyglądało tak:

CZY WATAHA MA WYBIERAĆ KTO MA ZOSTAĆ ALPHĄ CZY ALPHA RAYAN?

1) Wataha, demokracja

2) Niech alpha wybiera

3) Nie wiem...

4) Jest mi to obojętne :)

I zapiszemy głosy. Ja mam w watasze... Chwila, niech policzę.. (Ishtar, Ellie, Sweet, Tabcia, Killer, Caspian od Marcina..) 6 wilków, (5 z nich urodzonych w watasze ;)), czyli 6 głosów. Ja oczywiście głosuję za demokracją. Przewiduję że Rayan zagłosuje 2, więc pozwolę to sobie zapisać ;)  A więc wyszłoby to tak:

1) - 6 głosów

Ishtar|Ellie|Sweet|Tabita|Killer|Caspian

2) - 3 głosy

Rayan|Spirits|Thera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.