poniedziałek, maja 13, 2013

Od Swiftkill

Biegłam z Bloodspill po lesie. Uciekałyśmy. W końcu wybiegłam z lasu. Blood nie było. Zaczełam jej szukać. Jej niestety nigdzie nie było. Wystraszyłam się, odwróciłam się i walnełam głową w drzewo. Obudziłam się w ogromnej jaskini. Obok mnie stała brązowa wadera i jakiś basior. Mocno bolała mnie głowa. Wszystko w okół mnie się mnożyło. Usiłowałam wstać ale uderzyłam głową o ziemie. Spojżałam w góre i ujżałam basiora. Basior powiedział.


<Który dokończy ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.