sobota, maja 18, 2013

Od Swiftkill cd Caspian

Chciałam zakończyć tą rozmowe. Miałam go dość.
- To zamknij tą swoją śmierdzącą morde i mnie poznaj idioto ! - wydarłam się
- Co ! Nie masz za grosz szacunku !
- A dla kogo ten szacunek ! A sorry zapomniałam ! Dla nadętego szczeniaka który myśli że jak stracił mame to musi na każdym się wyżywać ! Ja nie mam nikogo ! Siostra zagineła ! Rodzina próbowała mnie zabić bo miałam zostać Alphą, a oni tego nie chcieli ! Mało brakowało, a ojciec by mnie zabił ! Jest mnóstwo wilków którzy by dali wszystko za kochającą rodzine...Której ja pragne od zawsze ! Ze mną była tylko siostra ! A teraz jej nie ma ! Jedyne co mi się ciśnie na pysk to to że ty masz kochającą rodzine której nie doceniasz i wyżywasz się na wszystkich w około ! - uroniłam łze - Pomyśl nad tym co robisz ! Bo któregoś dnia rodzina poprostu odejdzie, a ty nie wiesz co zrobiłeś nie tak....A potem są wyżuty sumienia...Dlaczego ja ? - schyliłam głowe i czekałam na odpowiedź chciałam tylko pocieszenia i okazania zrozumienia.....


<Caspian ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.