sobota, maja 18, 2013

Od Caspiana cd. Swiftkill

- Hmm.. Dlaczego Ty.. - zastanawiałem się - wiem! Bo los uznał że nie ma innej takiej dziwki na świecie jak Ty! - powiedziałem zmieniając swoje nastawienie. Zapowiadało się na całkiem śmieszny dialog
- Nie jestem dziwką! - krzyknęła i próbowała  mnie pacnąć łapą w głowę. nie udało jej się
- Jaką dziwką/ Ja powiedziałem Dziewką XD
- Taak - przewróciła wściekła oczami
- Jeśli coś Ci nie pasuje to możesz w każdej chwili odejść - wyszczerzyłem zęby w szerokim uśmiechu

<Swift? Żeby zdobyć zaufanie Casa trzeba go poznać XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.