sobota, maja 11, 2013

Od Keien'a "Podglądacz" CD. Pusia

Spacerowałem nad jeziorem gdy zauważyłem że ktoś chowa się w krzakach. Po chwili zorientowałem się że ten nieznany mi do tąd szczeniak wpatruje się w grupkę innych szczeniąt. Przyjrzałem im się dokładnie i zobaczyłem tam Jamesa,Killera i ich siostry, Foxy i Tabiate. 
Podbiegłem do chowającego się w krzakach szczeniaka i..i wypchnąłem go z nich.
- Ejj ty! - warknąłem - Co ty tu robisz!?!
- Podglądasz nas?! - usłyszałem głos Tabiaty, która przybiegła od razu po tym jak wypchnąłem tego szczeniaka z krzaków.
- Nie,nie. Wcale. Ja tylko...coś tam zgubiłam. - odparła lekko przestraszona
- Jasne. - rzucił oschle James.
- Ty? a to nie jest ta nowa? - powiedział Killer - jak ona miała? hmm... a tak! Pusia? 
- T...tak...to ja... - powiedziała cicho.
- Co tu robiłaś? Powiedź prawdę! Bo za pewne nie szukałaś tam niczego! - odezwałem się i wszyscy zaczęliśmy się wpatrywać w waderkę.
- No...nie szukałam tam niczego. Po prostu zobaczyłam was i popatrzeć co robicie...Bo ja nie mam z kim się trzymać i...
- ...i chciałaś z nami!? Chyba śnisz! - przerwała jej Foxy
- Jak tak szukasz kumpli to za kumpluj się z kimś na twoim poziomie! - warknął Killer
- Na przykład z takim jednym pojebanym wilczkiem Alekejem. - parsknąłem oschle pod nosem
- O! To niezły pomysł! - spojrzała na mnie Tabiata - leć do niego ty mała suko! To on jest na twoim poziomie! A teraz spierdalaj z tąd w podskokach! - Pusia skuliła się i uciekła

<chcecie coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.