piątek, maja 10, 2013

Od Blacksweet cd. Matta , Caprcji

- podoba się kochanie ? 
Spojrzałam na wisiorek. Ku*wa, różowy. Nie cierpię tego koloru
- Tak, piękny kochanie... Jestem zachwycona - skłamałam po czym podeszłam do Capricji i zaczęłam narzekać na kolor wisiorka (Matt nie słyszał)
- O, patrz, wróciły - powiedziała Capricja widząc wracające waderki
 
- Tabciu, co Ci się stało? - wrzasnęłam widząc podbite oko córki
- Żywy schab mnie uderzył
- Shiru? - powiedziałam ksztusząc się ze śmiechu  
- Echem, widziałam - potwierdziła Foxy  
- Capi.. popatrz, marzenia się spełniają, mamy powód żeby się nad nim jeszcze bardziej pastwić. To co mu zrobimy to będzie horror...

<Capricja?^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.