niedziela, maja 12, 2013

Jednodniowa (chyba) nieobecność

Moi kochani, dzisiaj może mnie nie być... Mój kuzyn ma komunię... Tylko teraz wstawię ewentualne opowiadania i idę. Chyba że jak będę u Wojtka na komunii to pogadam z Kamilą i mnie wpuści ;) Zobaczymy. A teraz wstawiam tego wilka i idę. Jak już pisałam MOOOŻE później wejdę.
No to pa pa ^^
Mam nadzieję że wejdę
Wasza na zawsze - Ishtar

PS - Rayn, gamoniu (XD) nie zmieniaj mi mojej ankiety! Bo się fochnę! Teraz nie mam czasu, ale ja znowu zrobię tak jak była wcześniej ^^. O dziwo nawet Ty mi nie psujesz humoru XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.