czwartek, maja 16, 2013

Od Blue CD. Thera


 Szedłem przez las. Nagle natknąłem się na Therę. Po krótkiej rozmowie spytała:
 - Może się przejdziemy?
 - Dobra... Zabiorę Cię do takiego ładnego miejsca...
 - No to chodźmy - powiedziała z uśmiechem
 Wreszcie dotarliśmy na miejsce.

 http://img.interia.pl/turystyka/nimg/e/m/Magia_jezior_plitwickich_5854667.jpg

 - Tutaj przesiaduje całymi dniami... Jest to cudowne miejsce...
 - No... piękne... 
 Usiedliśmy na moście i patrzyliśmy na widnokrąg. W końcu zbliżał się wieczór. Ale noc była taka ciepła i bezchmurna, że zaproponowałem:
 - A może dzisiaj zostaniemy tu na noc? Jest tak ładnie, że mi się nie chce wracać do nory. - uśmiechnąłem się
 Thera popatrzyła na mnie i powiedziała:
 <Thera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.