niedziela, lutego 03, 2013

od Rayana cd Ishtar

- czy ja mówie że mam brata?!? mówie że Rok'a taktowałem jak brata....nie mam urojeń! jak wróciłem....do rodzinnej watahy...to tak wuja mnie przygarną i byłaś  ty!ale jak uciekliśmy...to...jak mówiłem zapomniałem no tym..i nie mam urojeń!- wrzasnąłem...i kierołem sie w stronę wyjść
- a ty gdzie? - zapytała lekko podniesionym głosem
- wychodze...i nie wiem kiedy wróce!
- alw... - i niezdąrzyła dokończyć bo wyszedłem znory...chciałem mieć spokój
- Haru idziesz ze mną - zqpytałem zaspanego basiora który wracał do swojej nory?
-gdzie?
- do Blue...musze coś wypić
- dobra 
- Blue! - gdy doszliśmy zawołałem basiora....
- tak?
- masz coś z alkocholem na zbyciu?
- zawsze!hah -i zaczeliśmy,można to ująć tak: impre dla facetów ,hah dzieki chłopakom mogłem sie odprezyc

<Ishtar.przepraszam...Twoja wersja wydarzen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.