czwartek, lutego 21, 2013

Od Likaji cd. Rutina

Witajcie powiedziałam, gdy zobaczyłam Rutine i Haru po czym powiedziałam:
- Co robicie?
- Szukamy składników do eliksiru. Może wiesz gdzie jest włos konia, kwiat lotosu i całorocznej wiśni? - zapytał mnie Rutina
- Takie rzeczy mam oprócz wiśni ona jest w lesie, kwiat lotosu dostałam od brata przed śmiercią, a włos konia wyrwałam koniowi rok temu jak byłam mała
- Świetnie teraz zrobimy eliksir - ucieszył się Haru
- Likaju czy pomożesz nam znaleźć te rzeczy?
- Dobra na początku musimy iść do lasu tam w środku lasu rośnie wiśnia ja w tym czasie pójdę po włosy konia i kwiat lotosu do nory dobra? - zapytałam
- Tak sądzie że trafimy do wiśni spotkajmy się tu o 13 dobra? - zapytała Rutina
- Tak idziemy – powiedział Haru
* * *
Godzinę później spotkaliśmy się w tym samym miejscu Rutina powiedziała:
- Dobrze już mamy wszystko możemy iść robić eliksir – powiedział Haru
- Rutino, Haru czy mogę zrobić eliksir z wami? - zapytałam

<Haru, Rutino mogę?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.