czwartek, lutego 28, 2013

Od RedMane, WhiteLady, GoldWind "Wyprowadzka"

Z perspektywy RedMane'a

Nigdy nie siedziałem zbyt długo w jednym miejscu. Lubię przygody, a nasz czas w tej watasze dobiegał końca. Czas odejść, odejść w dal... jedyne co zrobiłem wcześniej, to pożegnałem alphy i odszedłem wraz z synem i moją ciężarną partnerką. To był koniec. I dobrze o tym wiedziałem. 

Z perspektywy WhiteLady

RedMane znowu chciał odejść... Gdy siedzi gdzieś za długo to mu się po prostu nudzi. Przyzwyczaiłam się do tego. Jedyne co mogłam zrobić to się zgodzić. W końcu to nawet fajnie, poznajemy wiele wilków, odwiedzamy nowe miejsca... W sumie mi to pasuje.

Z perspektywy GoldWinda

Nie, tylko nie to! Zawsze jak znajdowałem sobie przyjaciół mama i tata się przeprowadzali. To nie fair! Ale... W końcu muszę ich posłuchać. To moi rodzice. Po prostu pożegnałem Picallo i nowych znajomych. To.. Był koniec. Znowu


<Moje wilki odchodzą, bo... Bo po prostu nie ma czasu. Pozdrawiam alphy i Picallo. ~kobra~>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.