niedziela, lutego 24, 2013

Od Sou cd Rill

- okej - i usiadła koło mnie na dużej samotniej skale... - no masz rację,piękny widok - mówiła patrząc na zachodzące słońce
- pierwszy raz byłem tutaj  z... - zawahałem się
- z? - spojrzała na mnie
- z kimś..nie ważne
- dobrze..nie będę cię dręczyć pytaniami
- dziękuje...- znów patrzyłem jak słońce chowa się za choryzątem - jesteś podobna do naszej alphy, Rayana - rzuciłem słowem
- wiem,wiem.Też jestem wilkiem Czarno-kriwstym
- naprawdę?to ty też masz dar Furii?
- tak - dodała szybko - ale ona ukazała się we mnie tylko raz!Na początku.Nikogo nie zabiłam.Opanowałam ją i nawet o niej zapomniałam - uśmiechnęła się
- to dobrze?Tak? - dopytywałem się
- tak,tak. 
- odprowadzić Cię do domu?

< Rill?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.