niedziela, lutego 24, 2013

Od Orion "Ukryty talent"

Wyszedłem na spacer do lasu i usiadłem nad małym strumykiem i zacząłem sobie nuci. Od urodzenia uczyłem się śpiewać nasza opiekunka Lura uczyła mnie śpiewać. Pierwszą piosenkę jakiej mnie nauczyła to: Roadside Romeo The Start And End. Kochałem śpiewać ale nigdy nie śpiewałem z nikim dopóki nie pojawił się Rayper. To było tak szedłem sobie nad wodospad, gdy usłyszałem śpiew. Ten ktoś śpiewał moją ulubioną piosenkę. Schowałem się w krzakach i słuchałem w końcu piosenka się skończyła. Chciałem wyjść z krzaków, gdy Raper na mnie skoczył, gdy mnie zobaczył przeprosił i się przedstawił. Po czym sam się przedstawiłem:
- Cześć Rayper jestem Orion też lubię śpiewać. Śpiewam od urodzenia, a ty?
- Też, ale nie śpiewałem nigdy dla nikogo, zawsze dla siebie
- Rayper, a może stworzymy duet co ty na to? - zapytałem
- W sumie czemu nie. Spotkajmy się jutro przy strumieniu.
Tak to było, ale nieważne Rayper w końcu przyszedł, gdy usiadł obok mnie zapytałem się :
- Co dzisiaj zaśpiewamy?
- Może What Makes You Beautiful?
- Dobra
W tym momencie podeszła moja siostra Rayper się zapytał mnie:
- To twoja siostra tak?
- Zgadza się czy może posłuchać jak śpiewamy?
- Dobra
Zaczęliśmy śpiewać, a Likaja słuchała nas z radością.















Skończyliśmy śpiewać od razu poszliśmy do nor umówiłem się z Rayperem na jutro.

<Rayper dodasz coś?> 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.