piątek, lutego 22, 2013

od Thery " to koniec!"


Myślałam długo nad naszm związkiem,tzn. moi i Sou...poczułam że gp juz nie kocham...wiem...jest idealny ale...już nie czuje  tego uczucia....nie kocham go...
- Sou>
- tak ochanie - chciał mnie pocałowac ale odepchnęłam go... - coś sie stało kochanie?
- już nie kochanie...już nie... -  powiedział z głową  opuszczoną...
- co?!- podniósł trochę głos 
- nie wrzeszcz! poprostu już nic do ciebie nie czuje!nie rozumiesz!z nami koniec.... - mówiąc to odeszłam z łzami w oczach....

*************

Spacerowałam zamyślona i zapłakana...czemu ja to zrobiłam?!...ale ja go nie kocham....ah ;(.... - łza po łzie leciały mi po policzku...po chwili przypomniała mi się piosenka,którą z nudów jak byłam mała napisałam gdy Rayan i Ishtar przygarneli mnie...zawsze marzyłam o tym jedynym!W końcu przypomniałam sobie słowa, usiadłam na skale na polu z widokiem na naszą watahę  i zaczełam śpiewać:


po piosence zobaczyłam mamę(Ishtar) która usiadła koło mnie i zapytała:

<mamo? co mówiłaś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.