czwartek, lutego 21, 2013

od Rutiny cd Haru

- no dobra...potrzebujemy tak:
~ cztery listki, kwitnącej,całorocznej wiśni
~ jedną małą buteleczkę wody z naszego wodospadu
~ garstkę mchu
 ~ jeden koński włos
~ kwiat lotosu 
~  i mały kolorowy bursztyn
- no,to mamy przepis.Teraz - przerwałam mu
- idziemy po składniki
*
mieliśmy już: buteleczke wody z naszego wodospadu, garstke mchu i maly kolorowy bursztyn..
- brakuje nam tylko kwitnocej,całorocznej  wiśni,kwiat lotosu i jeden koński włos.- powiedziałam
- no masz racje.patrz!jakis wilk idzie do nas
- witaj,jestem Rutina,jestem główną szamanką, a to Haru...mój przjaciel - uśmichnełam sie do wilka,a on pochwili odpowiedział

<kto dokończy?ps.niech opisze to jak znaleźliśmy reszte składników i przygotowliśmy eliksir spokooju i zdj tego eliksiru:)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.