czwartek, lutego 21, 2013

Od Akelli "Odejście"


Zjeżyła mi się sierść zabójcy byli blisko nie mogłem tu zostać od razu pobiegłem do wodospadu. Powiedziałem:
- Nie mogę tu zostać zabójcy są blisko muszę odejść- po czym poszedł poszukać Blacka, gdy go znalazł rzekł do niego:
- Black muszę odejść, bo inaczej zginę wiem że ją kochasz pewnie kochasz ją bardziej niż ja, ale nie chcę stawać na drodze waszej miłość dam ci radę jeśli ją kochasz nie pozwól jej odejść ojej już muszę uciekać- Po tych słowach uciekł w głębie lasy i nie wrócił, gdy tak biegłem myślałem że może nigdy tam nie wrócę. Jednak wpadłem w pułapkę wroga teraz już tam nie wrócę nigdy.

<Żegnajcie na zawsze wilki>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.