sobota, lutego 23, 2013

Od Mayki'ego cd Rayan


- zapewne tak...albo do dziadków.Popatrz,Elektra jest podobna do Matki, Picallo do mnie i też do matki a Mira do swojej babci....
 - Mire trudno mi ocenić bo nigdy nie widziałem twojej matki ani Chiki
- no tak - zaśmiałem się - dobrze my się już zbieramy bo maluchy się obudziły- gdy wychodziliśmy z Chiką i dzieciakami Rutina powiedziała do Rayana szeptem :
- Martwię się o Picallo - powiedziała
- dlaczego?nie mów że on jest z rodu...
- tak..jest z rodu czarnokrwistych...
- nie...- wyszeptał Rayan i skierował się w stronę wyjścia a ja ruszyłem nagle tak żeby nie zauważył że go podsłuchuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.