sobota, lutego 23, 2013

od Chika "Szczenięta!"

- i jaki imiona wybieramy?dla wader ty - powiedział Mayki
- no to Mira i Elektra, w skrócie Eli
- pięknie. A dla chłopczyka mam Picallo
- cudnie... Mayk!Ma..! - nie zdążyłam dokończyć
- co jest!?
- to już! Chodźmy szybko do Rutiny! - wykrzyknęłam \

** w jaskini Rutiny **

- Szamanko! Zaczęło się! - krzyknął Mayki
- Połóż ją tutaj, na tym posłaniu - powiedziała
- mam zostać?- zapytał się Mayki,Rutiny
- tak...zostań przy niej...ale jak się boisz że zemdlejesz to wyjdź - zaśmiała się
- nie,zostane - i złapał mnie za łapę 

< Rutina?i jak?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.