wtorek, lutego 26, 2013

Od Likaji "Nowe odkrycie"

To był okropny dzień Thera mogła zginąć dobrze że Orion i Rutina są dobrymi szamanami, a ja nie wiem jaką moc mógł pomóc Therze? jaką? Zapytałam sam siebie. W pewnej chwili zaczęłam świecić i uniosłam się w powietrze. Poczułam się dziwnie nie dorastałam nie zmieniałam się nic, ale czułam zmianę w mocach. Sprawdziłam że wszystko jest w porządku, ale jednak miałam jeszcze jedną moc. Miałam nową moc. Lura mówiła mi o niej to była moc uzdrawiania mogłam wyczarować magiczną uzdrawiającą kule. Teraz wiem jak pomóc Therze, ale zrobię to dopiero jak by się nie udało szamanom, ale nie ma co na to liczyć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.