piątek, lutego 22, 2013

Od Ishtar cd. Thery

- Córciu nie płacz, znajdziesz jeszcze wielu wspaniałych basiorów, a  teraz ja Ci powiem coś z czego się ucieszysz.
- Tak? - powiedziała z zapłakanymi oczami

- Będziesz miała rodzeństwo! Jednego basiorka, a płci drugiego szczeniaka nie znamy, ale pójdziemy dziś do Rutiny i ona nam powie... Chcesz iść ze mną? Twój tata ma jakieś "ważne sprawy alphy" do załatwienia, więc...
- Tak! - krzyknęła szczęśliwa

- A więc chodźmy!
Poszłyśmy do Rutiny
- Rutino, mówiłaś że moja ciąża nie jest już zagrożona... Będę miała jednego basiorka jak powiedziałaś, i.... Możesz mnie zbadać? Jestem tak ciekawa jakiej płci będzie drugie szczenię? Wadera? Bo w podwójnej ciąży często rodzą się parki, i zresztą zawsze chciałam mieć waderkę i basiorka... Rutino? - czekałam ze zniecierpliwieniem.

<Rutino?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.