piątek, lutego 22, 2013

Od Likaji "Nowe życie"


 Wstałam bardzo wcześnie rano i od razu poszłam do lasu na spacer. W pewnej chwili usłyszałam trzepot skrzydeł. Nie brzmiał jak trzepot skrzydeł wilka raczej jak feniksa. Zobaczyłam wielkiego feniksa usiadł przed mną na gałęzi. Feniks spokojnie do mnie przemówił:
 - Likajciu to ja twój brat Orion
 - Orion nie żyje – odezwałam się ze strachem w głosie
 - Wcale nie umarłem zostałem sparaliżowany przez klątwę naszych rodziców rzucili ją tylko na mnie
 - Rozumiem, czy mogę jakoś pomóc ?- zapytałam
 - Tak możesz musisz przynieść rzeczy na eliksir dobrze ot co musisz przynieść:
 pióro sokoła, pył wiecznego kwiatu, trochę wody z wodospadu i trochę twojej sierści, przynieś tu składniki za godzinę, dobra? - zapytał
 - Tak idę zbierać składniki
            *               *           *
 Po godzinie miałam wszystkie składniki zapytałam się brata:
 - Orion mam zrobić z tego eliksir, ale czy tylko z tego?
 - Tak to wystarczy
 Eliksir gotował się niedługo, gdy był gotowy Orion wypił cały. Nagle błysnęło ostre światło musiałam zamknąć oczy, gdy je otworzyłam Orion był już sobą.
 Orion widząc że znowu jest sobą podbiegł do mnie i mnie przytulił mówiąc przy tym:
- Siostro kocham cię bardzo. Może pójdziemy do Rayna czy mogę dołączyć do watahy? -zapytał
 - Tak chodźmy siostro.
 Szliśmy do wodospadu rozmawiają o tym jakie wspaniałe jest życie. Wreszcie doszliśmy na miejsce poszliśmy nad wodopój gdzie spotkaliśmy Rayna Orion zapytał się go:
- Pewnie ty jesteś Rayna chciałem się zapytać czy mogę dołączyć do watahy?
Rayn opowiedział:
 - Tak, a pewnie jesteś Orion
 - Tak jestem Orion, ale muszę już iść pa
 Orion poszedł, a ja chciałam porozmawiać z Blackiem zobaczyłam go od razu powiedziałam:
- Black ty dorosłeś jesteś inny
 - Tak Likaju dorosłem, ale muszę już iść pa
 Wróciłam do nory i się położyłam zastanawiając się co przyniesie nowy dzień.
 Tak wyglądał mój brat jako ptak:
 Oto link do zdjęcia: 

 <Polubcie proszę Oriona>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.