wtorek, lutego 26, 2013

od WildFire do Musica

-Pamiętam jak dołączyłam do watahy szybko się odnalazłam i byłam szczęśliwa bo znalazłam swój własny kąt gdzie jestem szczęśliwa.-powiedzałam leżąc obok nory
-No racja-powiedział Diablo z uśmiechem na pysku
-Wkońcu cię znalazłem i nie jestem sam-wykrzyknoł Diablo
-Dobranoc Diablo-powiedziałam wchodząc do nory
-to narka ide do swojej nory spotkajmy się jutro przy wodopoju!!!!
-napewno będe !!-krzyknełam
gdy myślałam nad swoim życiem zobaczyłam Musica i dwójke moich szczeniąt Blackpink i Macka i odrazu się do nich wtuliłam z łzami w oczach i radością w sercu
-wy żyjecie!!-krzyknełam
-tak -powiedział Mack
-ale jak to był ogromny pożar w poprzedniej watasze spalił się cały las a gdy uciekałam nigdzie was nie widziałam.-wykrztusiłam to z siebie
-szybko schowaliśmy się pod wode niedaleko był głęboki wodopuj-powiedział Music
-ciesze się że żyjecie jutro pójdziemy do Ihstar i Rayana żeby was przyjeli przyjeli do watahy potem do Rutiny zobaczyć czy nic wam nie jest a potem oprowadze was po terenach watahy ,a tak wogule jak mnie znależliście myślałam że nieżyjecie-powiedziałam
-szukaliśmy cały rok i znaeźliśmy gdybyś wiedziała ile wilków poznaliśmy a ile miejsc widzieliśmy a teraz choćmy spać jestem zmęczony jutro będziemy pełni energi dobranoc-powiedział Music i wtulając się w niego zasnełam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.