piątek, lutego 22, 2013

Od Rutiny cd Ishtar



- Ishtar - weszłam do jej nory
- tak?
- możesz już swobodnie chodzić i brykać ale ostrożna bądź...twoja ciąża nie jest już zagrożona..
- naprawdę?! - ucieszyła  się wadera!
- tak.. - odwzajemniłam jej uśmiech i dodałam po chwili - jeszcze nie wiem za ile dni urodzisz..przyjdź do mnie jutro zbadamy cię...i dowiemy sie czy twoja waderka będzie miała braciszka czy dziewczynkę....a teraz  leć do Thery...widze że jest załamana...
- dobrze...dziękuje - i zuciła mi sięna szyje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.