sobota, lutego 23, 2013

Od Miry cd Thera

Po cichu,gdy nikt nie widział z rodziny, wymsknęłam się z nory i pobiegłam troszeczkę pośpiewać...po chwili usłyszałam piękny głos.Szłam za nim...doszłam do rudej wadery która siedziała na skale i nuciła melodie
- kim jesteś?Gdzie są twoi rodzice? - dopytywała się
- jestem Mira...nie chce iść do rodziców teraz...chce śpiewać...słyszałam twój głos,ładny
- dziękuje - uśmiechnęła się - usiądź koło mnie - powiedziała
- dobrze..- gdy usiadłam dodam - jak się nazywasz?
- Jestem Thera. Adoptowana córka Ishtar i Rayana - spojrzałam na nią ze zdziwieniem."Ja tu nikogo nie znam" mówiły moje oczy
- no tak..ty ich nie znasz
- szybka jesteś - wyszeptałam
- mówiłaś coś?
- nie...
- jestem córką Alph
- taak?fajnie - uśmiechnęłam się do niej
<Thera dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.