środa, lutego 27, 2013

Od Lady


Pewnego dnia poszłam do jaskini naszej szamanki Rutiny. Było mi smutno, a pomimo tego, że dosyć długo jestem w tej waszasze to nie zawarłam jeszcze aż tak dobrych znajomości... Gdy dotarłam na miejsce i weszłam do jaskini przywitałam się z Rutiną, a ona od razu zobaczyła, że coś mnie gnębi. Zapytała mnie:
- Coś się stało? jesteś taka smutna...
- No... tak... Widzisz, gryzie mnie jedna rzecz, a mianowicie taka, że zakochałam się w jednym z basiorów, ale nie mam odwagi mu tego powiedzieć... Co robić?!
- A mogłabym wiedzieć kto to taki ? Łatwiej będzie mi wtedy powiedzieć Ci co masz zrobić, bo każdy z basiorów jest trochę inny...
- Oczywiście, już mówię... to... Diablo.

< Rutina? Pomożesz? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.