niedziela, lutego 24, 2013

Od Rayana "Wrogowie"

* w norze*

- Ishtar! jesteś tu?
- tak, tutaj z Therą!
- zostaliśmy zaproszeni przez nowego wilka Talona...ma dla nas niespodziankę
- o to fajnie! - Uśmiechnęła się Thera
- no to idziemy?
- co teraz? - zdziwiła się  Ishtar
- no
- mi pasuje - powiedziała Thera
- no to idziemy - uśmiechnęła sie do mnie Ishtar

* koło jaskini *

- Talon!Talon! Gdzie jesteś? - wołałem wilka
- tutaj! - głos dochodził z lasu.Wszedłem tam z dziewczynami...w głębi lasu była mała polana otoczona drzewami a na niej stał Talon
- no tu jesteś! - zadowoliłem się
-  ale nie sam - usłyszałem głos za mną i gwałtownie odwróciłem się
- grrrrrrr - spojrzałem na wilka wychodzącego z głębi lasu

- wszędzie poznam ten głos, Rajper!grrr...
- we własnej osobie - zaśmiała się wilczyca
- zmieniłaś się, grr
- dorosłam! i zmąndrzałam! 
- własnie widzę, ciągle zachowujesz się jak cio*a - drażniłem ją
- grrrrra! - po chwili zza drzew i krzaków wyleciała reszta wilków
 
- Jasper!?Nyxiern!?! - warknąłem ich imieona - wy też!?!
- tak..jak widać - powiedzieli równo
- Talon jak mogłeś - warknęła Thera 
- bo tak! grrraał! - warknął na nią!
- jeszcze raz warknięsz na moją córkę to tego pożałujesz!
- haha..pożałuje!Nie rozśmieszaj mnie!hahah - śmiałą mi się w twarz Rajper
- grrr...czemu to robisz!? - warczała Ishtar do Rajper
- czemu!?! hahah! ty się pytasz czemu!? zapytaj się swojego chłopaka! on wie... -mówiła do niej , ale po chwili dodała(mówiła do mnie) - widze że jej nie powiedziałeś
- powiedziałem....tylko inną historię... i nie z tobą w roli głównej! - po moich słowach Ishtar powiedziała do mnie

< Ishtar? co mówiłaś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.