piątek, lutego 22, 2013

od Oriona cd Black



 Jest ranek zobaczyłem, że zlatuje na mnie wilk. Nie do końca na mnie tylko przede mnie. Wilk przemówił do mnie: 
 - Pierwszy raz cię tu widzę kim jesteś, momencik widziałem cię kiedyś ty jesteś Orion prawda? - zapytał Black
 - Tak ja jestem Orion, a ty jesteś Black prawda?
 - Tak to ja jesteś bratem Likaji,
 - Wiesz nie znam tu nikogo oprócz ciebie, Rayna i Likaji oprowadzisz mnie po watasze?
 - Tak z chęcią
 Black oprowadzał mnie aż do wieczora, później poszliśmy do naszych nor. Likaja po powrocie do nory zapytała:
 - Orion poznałeś inne wilki co?
 - Tak Black mnie oprowadził po watasze. Likaju chodźmy spać już późno.
 Oboje poszliśmy spać.

 <Black chcesz opowiedzieć swoją wersje?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.