czwartek, lutego 21, 2013

Od Likaji cd. Black

Postanowiłam przeprosić Blacka za to, że byłam z Akellą. Poszłam nad wodopój tam zastałam Blacka spokojnie do niego przemówiłam:
- Black musisz coś wiedzieć, gdy już cię poznałam zakochałam się w tobie naprawdę nie obchodzi mnie to, że jesteś demonem nie ważne jakiej rasy jesteś naprawdę - powiedziałam
- A Akella dlaczego go wybrałaś? – spytał smutno
- Akella był moją miłością sprzed lat, ale odkąd cię poznałam nie myślałam już o Akelli, gdy jednak przybył myślałam, że nadal go kocham tak jak kiedyś jednak myliłam się ty jesteś moją jedyną miłością naprawdę. Wybaczysz mi ten błąd Blacka – zapytałam
Lecz Black nic nie mówił odwrócił się i poszedł. Powinnam mu dać czas na przemyślenie.

<Black proszę wybacz mi>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.