wtorek, lutego 26, 2013

Od Rutiny

Po porodzie Ishtar (jakieś kilka godzin później) przyszli do mnie RedMane i WhiteLady. 
- E... Rutino... Ja... chciałabym się zapytać czy nie jestem w ciąży... Bo mam już pewne oznaki...
- Ach, dobrze, połóż się tutaj, zaraz Cię zbadam.
Po chwili powiedziałam
- Chcielibyście żeby to była...
- Córeczka - powiedziała WhiteLady
- Co za zbieg okoliczności.. Macie szczęście, bo to będą dwie wadery!
Po tej radosnej nowinie zaczęli skakać, tańczyć i wyprawiać różne podobne cuda.
- Ejj, jeżeli chcecie rozwalić jaskinię to może swoją - powiedziałam żartem

- Już idziemy, żegnaj Rutino
- Wy też żegnajcie. A, i przyjdź do mnie za 4 dni, bo mniej więcej wtedy urodzisz.
- Dobrze - powiedziała i odeszli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.