sobota, lutego 23, 2013

Od Scythetrill cd Sou

Nie znałam nikogo w tej watasze więc postanowiłam przejść się na spacer i może jak będę miała szczęście spotkam jakiegoś wilka.i szczęście mi sprzyjało. Na skale zauważyłam młodego wilka,tzn w moim wieku.
- Witaj, jestem Scythetrill ale wszyscy mówią mi Rill
- witaj,jestem Sou,miło mi cię poznać
- mi Cibie również - uśmiechnęłam się do Basiora
- ładne branzoletki
- dziękuje
- daj przymierzyć - zaczął mi je zdejmować
- nie -zaśmiałam się ... - to moje
- dawaj - zaczął mnie gonić i zabierać branzoletki aż po chwili wylądowaliśmy na plaży, tuż nad zachód słońca - chodź tu...z tąd lepiej widać 
- okej - i usiadłam koło basiora na dużej samotniej skale... - no masz rację,piękny widok

<Sou chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.