sobota, lutego 16, 2013

Od Ishtar cd. Rayana

Spojrzałam na niego zaskoczona. Tego się nie spodziewałam....
- Dziękuję - powiedziałam. - że spróbowałeś zrozumieć. Zresztą... Skoro już nadszedł czas wyznań... Ja wcale nie byłam wtedy taka wkurzona, tylko... rozczarowana, dlatego tak zareagowałam. Ja też przepraszam... I cieszę się że się pogodziliśmy... Naprawdę. Zresztą i tak nie potrafię się zbyt długo gniewać. - uśmiechnęłam się - a więc będzie tak, jak wcześniej?

<Rayan? Opisz ten wieczór do końca, bo ja.... Nie mam pomysłu... PS-jeśli będziesz ciągle pisać "kochanie" to Cię uduszę. No ile można....>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.