sobota, lutego 16, 2013

od Haru cd Ishtar

- no..przyszłem cie odwiedzić....i..teżporozmawiać...
.- o czym? jestem ciekawa - powiedziała
- no spodobała mi sie wadera...taka jedna
- o! a jaka?
- no..no..
- wyksztuś to z siebie...
- trudno mi o tym mówić...
- jest bardzo młosza od ciebie?a może starsza? - zaśmiała sie
- no starsza.. - wyksztyusiłem z siebie
- no powieesz mji w końcu kto to jest?
- to.. - przełuknąłem śline..- Rutina...
- co!? - wkrzykneła,
- tak wiem..to głupie...
- to nasz szamam! ona może dożyć nawet 100 000 lat! a ty!?! niecałe 35-40 lat..o sorki ona jest nieśmiertelna!
,- wiem..wiem - powiedziałem zalamany... - ale podoba mi sie jeszczze jedna waderka...
- kto? - uspokoiła sie troche
- Luna...widziałem ją jak wracałem ze zwiadów, piękba wadera...co o niej sądzisz? i czy pomożesz mi do niej zagadać?

<Przyjaciólko? pomożesz? czy masz coś inneego na głowie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.