niedziela, lutego 17, 2013

Od RedMane

Szukałem wraz z moją partnerką bezpiecznego miejsca... Widziałem że cierpi... A ja nie mogłem jej pomóc... Nagle zobaczyłem młodą rudą waderę
- Kim jesteście? - zapytała?
- Ja jestem RedMane a to moja partnerka WhiteLady... Szukamy bezpiecznego miejsca, ona niedługo urodzi...
- Chodźcie szybko do Rutiny, ona wam pomoże.
Zaprowadziła nas do jakiejś szamanki. W jej jaskini były też Alphy. Gdy opowiedziałem im szybko co się stało i że szukamy watahy która nas przyjmie powiedziała:
- Dołączcie do nas! Napewno wam się tu spodoba!
- Lady? - zapytałem mojej partnerki
- Tak Red. - powiedziała oddychając ciężko.
- No a więc tak.
- To my już może pójdziemy - zaoferowała Ishtar widząc że Lady niedługo urodzi. - Rutino... wiesz co robić
Po szybkim przebadaniu Lady, Rutina powiedziała:

<Rutino?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.