niedziela, lutego 17, 2013

od Vitani "odchodze"

Jestem lwem wędrownym i nie umiem usiedzieć w miejscu...w wbw byłam najdłużej,może jeszcze tu wróce..ale czas się pożegnać
- witaj Rayana
- cześć - spojrzał się na mnie wilk
- odchodze
- co!? nie możesz nas zpstawić
- przeciez wiesz że to sie kiedyś stanie...Rayan..ja postaram sie wrócić, a teraz,Żegnaj przyacielu
- żenaj Vitani,będę tęsknić  i przytuliłam wilka
- dobra dostyć tych człości, pa...do zobaczenia...pozdrów i pożegnaj Ishtar i inne wilki odemie.. -iodeszłam w swoją stronę,próbując zapomnieć o dobrych chwilach w tym przpięknym miejsc...

<cześc wszystkim!może vitanikiedyś wróci ^^ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.