wtorek, lutego 12, 2013

od Night Howl'a cd Aqua

- okej,możemy sie przejść.Co myślisz żeby pójść na łąke?albo na plaże? - znowu powrócił mi uśmiech
- no nie wiem
- no fajnie będzie - po chwli usłyszałem głos - Howl!Howl! - to wołała moja siostrta Elien
- tak?
- przyszłam z tobą porozmawiać
- o co chodzi? - odrazu znikł mi uśmiech
- w cztery oczy
- zaraz wracam Aqua - powiedziałem do wadery która przytakneła - no o co chodIzi? - zapytałem Siostre
- za pare dni odchodze na jakiś czas z watahy, ale wróce!
- dlaczego!?!Elien!
- uspokój sie! - uspokoiła mnie - Kanzas przysłała po mnnie...jej wataha sie rozwaliła...i pomoge je zebrać pare wilkow i wracam..obiecuje..porzecież to nasza siostra!
- okejj...okej...ja lece,czeka tyam na mnie Aqua,jak widzisz
- pa
- jestem , -podeszłem do wadery - no..to gdzie idziemy?

<Aqua?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.