poniedziałek, lutego 11, 2013

Od Aquy

Podeszłam nieśmiało do nor... I zobaczyłam Night Howla. Dokładnie jak mówiła Elien. Gdy Black i tamta nowa odeszli zawołałam go.
- Cześć! - powiedziałam
- Hej, co Ty tu robisz?
- Stoję - uśmiechnęłam się - ale pomyślałam że już dawno Cię nie widziałam, i chciałabym... no nie wiem, przejść się z Tobą czy coś... Gdzie byś chciał się wybrać? - uśmiechnęłam się. Znowu. - Czemu ten basior wciąż wywołuj mój uśmiech? - zrobił dziwną minę... - Ja to naprawdę powiedziałam?
- Tak. I czy... - nie dokończył
- Wrócimy do tego później. - przerwałam mu szybko - To pójdziemy gdzieś?

<Night Howl? Pójdziemy gdzieś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.