poniedziałek, lutego 11, 2013

Od Likaji "Też nowa"

Odkąd zostałam zaproszona do watahy, minęły 4 dni. Znałam już większość wilków. Przechodziłam obok wodopoju i zobaczyłam nowego wilka. Podeszłam do wilka i powiedziałam:
- Cześć jak się nazywasz?- zapytałam
- Nazywam się Nala a ty - odpowiedziała
- Cześć ja, nazywam się Likaja, jestem tutaj od niedawna, a ty?
- Ja jestem, tu od 2 dni nikogo tu nie znam, może będziesz moją przyjaciółką?
- Jasne ja też jestem tu nowa, ale trochę wilków już znam – powiedziałam
Przez chwilę panowała długa cisza. Do czasu gdy powiedziałam:
- Może pójdziemy na spacer albo przyjdziesz do mnie na lody – zapytałam
- Z chęcią będzie fajnie.
Tak właśnie poznałam Nalę
<Nala chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.