wtorek, lutego 12, 2013

Od Aquy cd. Night Howla

- To może na łąkę? - zapytałam
- Zgoda - uśmiechnął się
Po jakimś czasie zapytałam:
- Czy Ty też myślisz że jestem pustą lalunią? Bo wszyscy tak mówią, a ja... Potrzebuję kogoś komu się zwierzę, komu będę mogła zaufać... Kto mi czasem pomoże... Chciałabym mieć przyjaciela. I muszę wiedzieć, czy Ty też myślisz że jestem... Delikatnie mówiąc słodką idiotką? Bo tak większość wilków mówi... A ja już nie wiem komu bym mogła zaufać...

<Mogę Ci zaufać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.