poniedziałek, lutego 04, 2013

Od Ishtar cd. Thery

Thera weszła do nory i zapytała:
- Męcząca noc?
- I to jeszcze jak, dziecko... Twój tata opowiada herezje że kogoś zabił itp. Że ma brata, Roka. A Rok to był szczeniak z watahy - zaśmiałam się - to smutne. Do tego jeszcze te koszmary. Chodź tutaj - przytuliłam ją. - a co do tej imprezy... Sama się tak zachowywałam, pamiętam. Pewnie oczekujesz czegoś w stylu "Jak możesz się tak zachowywać? I to Ty, córka Alphy?"Nie, nie... Nie mam nastroju dawać Ci kar, a wręcz Ci coś powiem. Za wodospadem jest uśpiony wulkan. Tylko ja tam chodzę. Możesz tam sobie wejść, robić imprezy i co Ci się żywnie podoba. A tak przy okazji... Chciałabyś mieć braciszka lub siostrzyczkę?

<Thero?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.