poniedziałek, lutego 04, 2013

Od Thery

Gdy pożegnałam sie z Wiarą, bo czas był już pójścia do domu, Sou chciał mnie odprowadzić...zgodziłam sie, co mi szkodziło...
- Sou? - powiedziałam niepewnie
- słucham? - postawił uszy
- Czemu nie zapoytałeś sie mnie wcześniej o chodzenie? - powiedziałam niepewnymngłosen
- bo..
- bo?
- bo bałem się że mnie odrzucisz...właśnie dziś po tym pocaunku chciałem sie ciebie zapytać o chodzenie ale znikłaś..i wiesz co było dalej - uśmiechnął sie do mnie
- Sou?
- hmmm?
- Kocham Cie! - i dałam buziaka w policzek kochanemu
- o! Rayan! patrz! twoja cuur...eczka - krzyknął z swojej nory Blue - gołąbezki!hehe! 
- daj im spokój - powiedział Haru...który jak wydać jedyny nie wypił sobie
- Witam córeczke - powiedział tata z plączącym sie oche językiem
- Thera chodźmy - powiedział Sou
- No masz racje - dodałam szybko po jego słowach
- a wy gdzie!?! - zdziwił sie Rayan! 
- nie pijemy - odezwał sie Sou
- taa? napewno? a jakoś na spotkanie teo waszegoo  klubu Wia...wia..wia..jak to szło Haru?
- wiary.. - powiedział cicho i obojętnie
- no tak! Wiary! piliście - spojrzeliśmy na Haru...a on powiedział odrazu
- Blue was widział i po pijaku sie wygadał
- Będe ciiii!- powiedział tata - nic nie powiem M..m..mm.. mamie!o!
- fajnie wiedzieć - warknełam i odeszłam ciąggnąć Sou za sobą..gdy doszliśmy do nory chiałam odrazu wejść ale, Sou mnie zatrzymał...
- czekaj - powiedział spokojie
- przepraszam cie za tamto...żeby alpha sie tak zachowywała!?!?!niedożeczność! - warknełam podniesionym tonem...- ah...
- napewno sie pokłucił z Ishtar...mój tata też tak robił...- uskajał mnie...
- jak mama sie dowie o tej balandze!...to  nas.. mnie! powie zapewnie tak"Przexież jesteś córką alph! musisz sie zachowywać jak naa alphę a nie!" hehe - zaśmiałam sie
- hehe, nie martw siee...
- dobrze kochanie ja lece,kocham cie - i poccałowłam basiora w usta a później przytuiliłam i nie xhcialam puścić!
- ja ciebie też.pa Thera
- do jutra Sou- i weszłam do nory...gdy wełam Ishtar chyba wstała bo miała strasznie zmęczone oczy- mecząca noc? - zapytałam

<mamo? coś sie stało?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.