wtorek, lutego 12, 2013

od Black'a cd Likaji

Gdy pożegnałem sie z Likaji...myśli krążyły mi po głowie...ona..chce dorosnąć..dla jakiejś demonicznej mocy...demonicznej!ona wtedy nie bedzie wwilkiem pół magi pół ognia, tylko demonem...który...który bedzie opetany...i jak dorośnie to...to zapomni o mnie..bedzie dorosła...a ja bedę tylko szczeniakiem dla nie...cóż...jestem już dorosły..od 1 roki i 5 miesięcy jest sie dorrosłym..ale co...jestem nim i koniec!...ale wracając do Likajli...ah!to jej decyzja..co zrobi.. po chwili uderzyłem w drzewo...
- ał. --powiedziałem...
- nic ci nie jest?
- o....Thera,nic mi nie jest.zamyśliłem sie - wadera podeszła do mnie i otarłam moje czoło łapą
- co jest?- zapytała
- moja kumpela....bardzo fajna...lubie ją....
- co? nie chce z tobą być?
- nie! - odskoxzyłem i krzyknąłem - nic z tych żeczy! 
- spokojnie..spokojnie Black
-. ona..poprostu - i opowiedziałem jej wszystko
- no ... tak..Likajla?
- z kąd wiesz?
- Rutina i mama mi powiedziały 
- aha.okej , ja lece bo ciemno sie robi,pa
- do jutra - odszedłem myśląc o Likajli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.