poniedziałek, lutego 04, 2013

Od Luny

Niepamiętam zbyt wiele ze swojej przeszłości. Jedyne co zostało w mojej pamięci to ogień, bardzo dużo ognia. Podejrzewam że właśnie przez pożar zginęła moja rodzina. Pamiętam też że wędrowałam lasami. Natrafiałam na różne watahy, ale żadna mnie nie przyjęła. Myślę że to przez to że jestem trochę niezdarna bo gdy byłam u nich nawet na parę godzin i tak trafiała się jakaś katastrofa np. poparzenia. Było mi przykro że tak właśnie skończę swoje życie, samotnie. Tyle z mojego młodego życia pamiętam. Po naprawdę długim czasie trafiłam na Ishtar, ona mnie przyjęła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.