poniedziałek, lutego 04, 2013

Od Alex "Choć byłam tak krótko mam nadzieję że o mnie nie zapomnicie"

Ech.... Nie mogłam całą noc zasnąc. Nagle przybył posłaniec od mojej starej watahy.
- Masz wiadomość od matki - powiedział i poczekal aż przeczytam.



Moja mama. Ona... Nie. Muszę wrócić. Pożegnałam Blacka, tego na którym mi tak zależało.. oraz całą resztę młodzieży. Było mi  tak przykro, ale musiałam wrocic. Na koniec pożegnałam alphy i odeszłam z posłancem.

<Żegnajcie. Może kiedyś wrócę, ale teraz mam za dużo lekcji żeby je odrabiać (3 gim.) i w dodatku pisać wilkiem ;( Pa.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.