środa, marca 06, 2013

Od Bonesa cd. WichtenNight'a

- no to ty pobiegnij po swoje siostry a ja pobiegnę po swoje rodzeństwo
-sie robi!!
W norze
-Mamo moge z Charli i Valixy iść na dwór do WchitenNighta??
-oczywiście jeśli chcecie
-dzięki mamo
-wróć na obiad
-jasne. Hej Valixy, Charli chcecie pobawić się ze mną ,WhitenNightem i jego rodzeństwem
-jasne!!!!-krzykneły w tym samym czasie
Znowu na polanie
-to w co gramy-powiedziałem
-może....w....chowanego co??
-To ja licze 1 2 3..- powiedziała Charli
-WhiteNight choć za mną znam super kryjówke
I zaprowadziłem WhiteNighta do wodospadu
-Ale tu nic nie ma-powiedział WhiteNight
-spójrz w duł-powiedziałem
W skalnej ścianie była mała szczelina i razem z kumplem się tam wczołgaliśmy i znaleźliśmy się w małym korytarzyku doczołgaliśmy się do końca i znaleźliśmy po druiej stronie wodospadu
-wow ty to masz nosa-powiedział WhitenNighten
-WhitenNight chciał byś być moim przyjacielem??-spytałem

<WhitenNight chcesz byc moim przyjacielem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.